Tribu-te

Redken kicks off 2018 in style

Samen met +-380 aanwezige kappers zette Redken op 29 januari 2018 officieel het nieuwe jaar in. En dat deden ze in stijl: Denk: Redken black with a touch of metal. Goed voor glitter, glamour en … de voorstelling van een compleet vernieuwend project én concept!

Place to be was de Event Lounge in Schaarbeek. De aanwezigen bleven niet op hun honger zitten. Redken verwelkomde z’n gasten namelijk in stijl, met een feestelijk aperitief en lekkere hapjes, gevolgd door een heus galadiner.

Maar ook je ogen kon je rijkelijk de kost geven. Redken deed immers beroep op Ludovic Beckers, International Redken Ambassador, voor het uitwerken van een dynamische en vernieuwende show. Voor Ludovic was het een terugkeer na een moeilijke periode op medisch vlak. Terug van nooit echt weggeweest, want met zijn show bewees Ludovic moeiteloos dat hij een topper is in zijn vak.

Puurheid en evenwicht

De signature look tijdens de catwalkshow van Ludovic was puur en edgy. Nooit ‘over the edge’! De show zelf focuste op de kapsels van de modellen. Blikvanger was de zwart-wit fotomontage die in sneltempo werd afgespeeld op de achtergrond en zo zorgde voor een kunstige, artistieke feel. Na de show konden we Ludovic strikken voor een kort interview en gaf hij verdere uitleg bij het idee erachter.

Ludovic Beckers: “De show was het startschot van mijn gloednieuwe project ‘Cutting the streets’ voor Redken. Dat is een tablebook waarin puurheid en evenwicht centraal staan. De komende jaren zal ik daarvoor de wereld rondreizen en ‘de gewone mens op straat’ fotograferen. Niet alleen de kapsels, maar ook het verhaal van de mensen en de gebouwen die in het boek te zien zijn, staan centraal. Ik wil teruggaan naar de realiteit en komaf maken met overdreven gefotoshopte beelden die de werkelijkheid niet correct weergeven.

Wij reserveren nu alvast een plekje op onze salontafel voor dit verfrissende tablebook en zijn (samen met Redken) blij Ludovic terug te mogen verwelkomen!

Redken Brews: de nieuwe generatie essentials voor mannen

Vijftig jaar geleden lanceerde Redken één van de eerste professionele verzorgingslijnen voor mannen. Tijdens de de kick off lanceerden ze een compleet nieuw concept voor mannen: de Redken Brews.

Redken Brews bestaat uit 19 producten (gaande van styling over haarverzorging, haarkleuring en verzorgingsproducten) op basis van ambachtelijke malt. Daardoor bieden ze grote voordelen voor het haar, de huid en de hoofdhuid. De hippe ‘bierflesjes’ waarin de producten zitten, zijn een leuke knipoog naar hun sponsor Cubanisto.

Op het instagramkanaal @BarbersandBrews kan je terecht voor de laatste trends, inspiratie en snelle tips rond verzorging voor mannen, met de Redken Brews-producten.

Aanverwante artikelen