Tribu-te

What’s next for Sebastian Professional?

Sebastian Professional slaat in 2018 de handen in elkaar met 5 social activists voor de creatie van hun nieuwste collectie. Zij krijgen via Sebastian Professional een platform aangereikt, waarlangs ze hun boodschap kunnen uitdragen.

Sebastian Professional wilt een (r)evolutie op gang brengen binnen de schoonheidsindustrie. Door grenzeloze zelfexpressie te stimuleren, streven ze verandering na binnen die industrie. Het doel? Anderen stimuleren om hun stempel te drukken op de maatschappij en zo de wereld te veranderen.

E-VOLUTION

De nieuwste lente/zomercollectie van Sebastian Professional noemt e-VOLUTION en is een uiting van die drang naar verandering. Ze bieden in hun nieuwe campagne namelijk een platform aan 5 social activists die vernieuwing nastreven. De 5 social activists zijn Alexandra Marzella, Rina Sawayama, Jillian Mercado, Shaheem M. en Marc Sebastian Faiella. Zij trachten elk op hun manier de aandacht te vestigen op hedendaagse problemen binnen de modewereld. Zo worden bijvoorbeeld de algemeen geaccepteerde gedragscodes voor vrouwen binnen onze maatschappij in vraag en proberen ze de dialoog te openen over ‘anders zijn’ in een wereld die enkel perfectie aanvaardt.

Onder het motto ‘What’s next’ creëerde het Sebastian Artistic Team enkele inspirerende looks rond de visie van hun sociale activisten. Het resultaat is een unieke en gedurfde collectie. Jong en fris, eigentijds en uitdagend verleidelijk. De boodschap? Via zelfexpressie en individualiteit kan je de wereld veranderen. Om deze looks te realiseren, werkten de stylisten met 5 geavanceerde, veelzijdige producten: de Re-shaper, de Gel Forte, de Dark Oil, de Craft Clay en de Whipped Crème. 5 iconische producten die vanaf nu ook in reisformaat verkrijgbaar zijn!

Aanverwante artikelen